torsdag 28 januari 2016

Bacillers färg dementeras

Behöver härmed dementera bacillernas färgsättning. De onda är gröna och de goda är blå och inget annat. Eftersom jag uppenbarligen hade fel så har jag sammankallat gröna baciller till att gå till attack vilket har fått vissa oönskade effekter. Jag har genom mitt misstag i stort sett gett de gröna fri lejd till att härja runt i min kropp och konsekvensen har blivit att de har utökat sina marker markant under natten. Denna synnerligen oönskade frammarsch försöker nu motas genom att ge totala kontraorder och förhandlingar har börjat hållas med de blå bacillerna om att de ska ha förbiseende med mitt misstag. Har vissa förhoppningar om att samtliga av de blåa ska förlåta mig och gå ut i strid, snarast. Några av dem har redan under morgonen efter noga överväganden beslutat sig för att godta min ursäkt men jag tror att samtliga av dem behövs i denna strid.  

För att inte göra om samma misstag framöver ska jag tänka på smurfar nästa gång jag blir sjuk. Smurfar är ju blåa! Och jag gillar smurfar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar