måndag 1 februari 2016

Svordomsvisan

Startade min vecka med kraftfulla övningar av refrängen i svordomsvisan. Kommer inte riktigt ihåg hela visan men refrängen sitter nu riktigt bra, inklusive tonartshöjningar. När jag till slut slog upp de blå försattes allt fokus på sångövningen så det var inte förrän till kaffet jag påbörjade räknandet av kroppsdelar. Ville säkerställa att jag inte missat att få med mig någon del av min lekamen ur sängen vid min synnerligen hastiga uppstigning. 
Jag hade ställt in väckning men eftersom den störde min välbehövliga skönhetssömn så stängde jag helt sonika av den och fortsatte sova. Kan dock dra mig till minnes att jag var lite lätt frustrerad över oväsendet som pågick brevid min säng. Uppenbarligen nådde jag dock inte en tillräcklig insikt om vad jag borde göra för att få oväsendet att sluta helt och undvika ytterligare frustration. Det positiva är ändå att nu kan dagen endast bli bättre och om den nu av någon anledning inte skulle bli det så är svordomarna väl inövade och kan lätt nyttjas vid eventuellt behov. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar