onsdag 13 januari 2016

Ögonrengöring

För några dagar sedan hade jag problem med att mina ögon var alldeles ihoplimmade. Vilket innebar väldigt mycket kisande. Imorse hade jag sedan skapliga problem med en rätt envis ögonfrans som valde att släppa taget ifrån ögonlocket och istället placera sig under ögonlocket. Fransen var synnerligen obekvämt och det tog skapligt lång tid att få den till att avvika från sin nya mysiga boning. Jag höll dock inte med ögonfransen om att det var särskilt mysigt och det gjorde inte resten av ögat heller för den delen för ögat producerade en inte helt oansenlig mängd tårvätska. När jag så idag på förmiddagen såg denna skylt blev jag därför otroligt glad och tänkte att det är precis vad jag behöver!


Efter att ha studerat skylten lite mer ordentligt så insåg jag dessvärre att det var inte för ögon utan glasögon. Ofta när man känner att något är för bra för att vara sant så är det det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar