onsdag 31 juli 2019

Sociala medier

Då jag är tämligen nyckfull i mitt skrivande och antal inlägg kan variera från flera på en och samma dag till inget alls på flera månader så har jag full förståelse för att det kan vara lite lätt svårt att hänga med i svängarna. Det finns alltså ingen som helst logik i frekvensen av inlägg. Möjligtvis kan det bero på hur mycket jag har omkring mig men det stämmer inte alltid heller. Men det heter ju att det inte finns någon regel utan undantag. I detta fall kan det dock vara så att undantagen är fler än själva regeln men ändå.

Det kan förmodligen ses som lite osocialt att vara just anonym på en blogg men tänker fortsätta med det. Att vara anonym alltså. Skrivandet har jag en ambition att fortsätta med. En del av er vet i och för sig vem jag är och jag skriver ju om olika tankar och eskapader så ni andra som hittar hit lär ju känna mig till viss del också.

För att förenkla lite för de av er som vill veta när min skrivaranda har infallit så har jag skaffat konton på olika sociala medier. Jag finns därför numera på Twitter och Instagram. Om man önskar följa mig där så är man välkommen att göra det. Det är definitivt inget tvång alltså utan helt och hållet frivilligt. Det går alldeles utmärkt att dela vidare om man känner för det också men själv kommer jag att avstå. Förutom som krokiga tankar då. Annars finns det ingen större poäng att ha Twitter eller Instagram. Om man inte har det för att endast läsa då och det kan man ju också göra såklart. Men eftersom jag nu skriver så har jag valt att interagera via sociala medier. Eller jag publicerar inlägg i alla fall. Så mycket en till en kommunikation är det väl inte direkt. Det var det där med regler och undantag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar